2013年10月2日星期三

戀戀沖繩@2013.2.18

取車-萬象毛-美國村
10點攞完車,開左30min就去酒店check-in ,自駕旅程開始! Here we go.

呢個係洲際酒店里面ge教堂, 就係萬象毛海灘上, 好很靚哦!
第一站-萬象毛
入完tel noGPS後就跟住GPS帶我地去,原來要成個半鍾, 而且已經係行high way.
真係估唔到原來沖繩咁大.去到留左半個鍾,影左相就走6, 之後就去美國村Lunch,


終於見到有壽司食la, ......yummy!我地點左個中拖羅同大拖羅, 真係有分別的, 但都係好好食哦.食飽飽後又再作戰美國村.晚餐就去一番亭食拉面, 唔好食><
3日完
美國村附近會見到美軍戰機係我地上空訓練, 架機重要幾近地面, 飛來飛去.都幾得意
GPS--原來GPS會先比條要收費ge路我地行, 要之後再選唔行收費. 其實行收費都係快30min左右, 而且最高行80km, but我見佢地d local都揸成100km, 行國度58就比較多燈位, 而且沖繩人揸車都好禮讓.
大家用GPS ge時候最好搵dge地方去下, 盡量熟習同點用個GPS, 有時真係比佢玩死.
Moon Ocean--我地就係住呢間hotel, like佢個浴缸對住個海, 浸浴五錯a, 而且又大又靜,最細心ge係我d訓教衫就咁pat左係張床度, 番到黎見到執房ge姐姐幫我摺好放好, nice, 重未試過有執房ge會幫人摺埋衫.

沒有留言:

發佈留言