2013年10月2日星期三

戀戀沖繩@2013.2.20

convention city-美國村lunch-青海之塩-還車

convention city就係酒店隔離一個shopping mall, 都好大同有d野行下ge.行完去又去American Village lunch, 呢次又係食我至love ge壽司, 係另一間黎ge.亦都同樣叫左個中&大拖羅, yummy yummy
, 食完見仲有d時間就去埋青海之鹽, 係一個近海的鄉下地方, 環境好正好舒服, 旅遊書話會見到海鹽制作,但我地去5見有之餘咁岩有班EGL ge團友係度, 我估制鹽可能只係比d旅行團參觀, 我地都係食左杯鹽雪糕就走6.
去還車前入油, 我地早係20公里前已經入爆油, 入左$300左右.去到還車岩岩好. 咁又賺左.YEAH!

注意:去還車時會經過條橋, 橋中間有條路轉左邊落,GPS會叫你轉右. 各位要小心, GPS有時都點錯.

話咁快就5日完左,沖繩ge消費唔貴, 而且初秋黎會好d, 唔太熱, 而且又可以去海灘玩下水.
朝早睇蘋果動話sammi同安仔黎左, 好想撞下佢地, 點知走ge

係候機室見到林峰同千語bb, 成班c9叫佢影相簽名都唔制, 千語bb真人真係好廋, 皮膚又靚.


沒有留言:

發佈留言